Algemene Ledenvergadering Slimmer Leven

Graag nodigen wij u uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) van Coöperatie Slimmer Leven op woensdag 1 december 2021 van 09.00 tot 10.30 uur. De ALV zal gezien de huidige ontwikkelingen wederom digitaal plaatsvinden via een Microsoft Teams-vergadering.

Op drie thematische lijnen zijn in het afgelopen halfjaar belangrijke stappen gezet. Graag informeren we u over de ontwikkelingen, de laatste stand van zaken en de vervolgstappen met betrekking tot de themalijnen ‘Positieve Gezondheid: van themalijn naar beweging’, ‘Talent en Capaciteit: van samenhang naar keuzes maken en uitvoeren’ en ‘Digitale Infrastructuur: van keuzes maken naar uitvoeren en borgen’.

Op het programma staan verschillende sprekers die u bijpraten over onder andere: regionalisering, de integrale health agenda, speerpunten voor 2022, organisatie en financiën.

Kortom, graag nemen we u mee in de regionale ontwikkelingen die van belang zijn voor uw organisatie. Dit is het moment om uw stem te laten horen!

Schrijf je in voor onze update

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes en evenementen.

Schrijf je in